19 Mayıs 2012 Cumartesi

GEÇMİŞTEN GELECEĞE

Tarih öncesi çağlardan beri ürettiklerini sergileme içgüdüsüne sahip olan insanoğlu, sürekli gelişse ve değişse de, tanıtım yapma alışkanlığından hiçbir zaman vazgeçmedi. Panayır ve pazar yerleriyle başlayan yolculuk, devasa fuar alanlarıyla yer değiştirse de, başlangıçtaki tanıtım ve pazarlama fikri, günümüzde de geçerliliğini korumakta. [caption id="" align="aligncenter" width="567" caption="fuar standı"]fuar standı[/caption] Teknolojinin gelişmesi sayesinde boyut değiştiren reklam sektörü, artık her türlü mecrayı kendisi için kullanmaktan çekinmiyor. Zaten başlı başına sınırsız bir mecra olan internete, bir de sosyal medya kavramı eklendikten sonra, bilinirlik için çok farklı fırsatlar ortaya çıktı. Ancak yine de, doğru hedef kitleye ulaşmak için, geleneksel yöntemleri teknolojiyle birleştirmek en doğru olanı. Her markanın belirli bir imajı ve bu doğrultuda zihinlere yerleştiği bir kimliği var. Dolayısıyla doğru kurumsal kimliği yakalayabilmek için profesyonel ellerden yardım alınması, artık bir gereklilik. Fuarcılık alanında çok hızlı gelişim gösteren ülkemizdeki etkinliklere katılan firmaların da, aynı bakış açısıyla hareket ederek özel Fuar standıyla görücüye çıkması gerekiyor. Geleceğe bir köprü kurabilmek için, www.cityfuarstandi.com'u ziyaret edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder